11. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva
Ovogodišnji 11. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva koji će se i ove godine u organizaciji Dubrovnik Sun d.o.o., te u suorganizaciji Dubrovačko – neretvanske županije, Grada Dubrovnika, Dubrovačke razvojne agencije d.o.o., Hrvatske gospodarske komore – ŽK Dubrovnik, Obrtničke komore DNŽ-e, Regionalne razvojne agencije Dunea d.o.o., Humanitarne mirotvorne organizacije “Deša”, održat će se u vanjskim i unutarnjim sadržajima hotela Tirena – Babin kuk Dubrovnik od 27. ožujka do 30. ožujka 2014. godine.
Svih ovih godina Sajam okuplja izlagače, stručnjake, pokrovitelje i entuzijaste kako bi zajedničkim nastojanjima pokušao predstaviti veći dio ekoloških i tradicijskih proizvoda kojima naša zemlja obiluje.
Ova specijalizirana manifestacija profilirala se kao vrlo značajna sajamska priredba u Republici Hrvatskoj i Dubrovačko – neretvanskoj županiji na području ekološke, tradicijske poljoprivrede i ostalog zelenog poduzetništva.
Travnja, 2005. godine sa Sajma pokrenuta je i ostvarena ideja o proglašenju Dubrovačko – neretvanske županije GMO free županijom.
Na 10. Mediteranskom sajmu 2013. godine izlagalo je oko 300 izlagača iz svih dijelova Hrvatske i susjednih mediteranskih zemalja, a Sajam je posjetilo preko 30.000 tisuća posjetitelja.
Prepoznali su to predsjednik Republike Hrvatske gospodin Ivo Josipović i neka hrvatska ministarstva (Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije ), koji bilo to pokroviteljstvom ili sudjelovanjem dolaze na izložbu.
Ovogodišnja orijentacija sajma usmjerena je na proširenje s novim proizvodima, (hybridna, električna vozila, eko namještaj i odjevni predmeti od prirodnih materijala), održavanje manifestacije dani meda Dubrovačko – neretvanske županije, podizanje kvalitete nastupa izlagača kao i podizanje kvalitete ekoloških i tradicionalno uzgojenih proizvoda.
Naravno i ove godine nastavit će se s promocijom znakova „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“ s ciljem predstavljanja domaćih kvalitetnih proizvoda te se pripremama niz edukativnih okruglih stolova, predavanja, prezentacija, atraktivnih kulturno – zabavnih i gastronomskih pratećih sadržaja.
Može se istaknuti da su uvjeti za izlagače, unatoč velikim organizacijskim troškovima ostali izuzetno povoljni (pogledati u privitku).
Sajam je uz navedeno izložbenog i prodajnog karaktera.